55563
Book
In basket
(Biblioteka XXII-Wieku)
Książka to dogłębny i poparty wieloma przykładami przewodnik po praktycznej stronie tworzenia cyfrowych dzieł kultury podany przez ich twórców. Informuje o tym tym, jak zrobić i czym się charakteryzuje demo, gra tekstowa, chiptune, magazyn dyskowy, dankowy mem, fejsbuczany status, generator, hipertekst, gra czy conditional arts. „Posługując się historią mówioną, publikacja daje znakomity wgląd w konkretny wycinek praktyk zlokalizowanych w dosyć precyzyjnie wyznaczonym miejscu i czasie - a często związanych także z konkretnymi platformami (Commodore, Atari, Amiga ZX Spectrum), które są dzisiaj przedmiotem kulturowej nostalgii i przeżywają swoisty renesans”. Z recenzji dr hab. Anny Nacher
Availability:
Wypożyczalnia Naukowa Kuźnia
There are copies available to loan: sygn. 004.5 (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie tytułowej również tytuły poszczególnych rozdziałów.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronie 197.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again